wtorek, 21 czerwca 2011

Warszawa Zwiedzona :)

Wyjazd do Warszawy zakończył się szczęśliwie. Było bardzo fajnie gdyby nie to ze tak późno wróciliśmy. Wstałam coś koło 3:40 rano a o 3:55 byłam na przystanku u nas.Wyjechaliśmy o 4:00 a w Warszawie byliśmy o 11:10. Na początku udaliśmy się do Telewizji, gdzie reporterzy opisywali nam swój zawód. Oprowadzała nas po telewizji Pani Monika Antkiewicz, która pokazała nam gdzie powstaje Panorama, TVP info i wiadomości. Pisać reportaże i jeździć po kraju to fajna rzecz. Do tego dostajesz dużo forsy za to. Po telewizji podjechaliśmy do teatru Roma na musical : "Les Miserables" poza tym że było w tym teatrze gorąco i duszno to musical był naprawdę bardzo ciekawy. Po musicalu pojechaliśmy metrem do restauracji : SPHINX na obiadokolacje. Była smaczna. Po kolacji zwiedzaliśmy Warszawę ( Pałac Prezydencki, Stare miasto itd ) O 21:30 oglądaliśmy grające fontanny. Na wodzie były wyświetlane różne postacie i rzeczy. Fontanny graja tylko od 21:30 do 22:00 i tylko w soboty .Ok 23:00 byliśmy w Centrum promocji Kultury gdzie mieliśmy mieć nocleg. Myślałam że zasnę od razu ale były jeszcze warsztaty, to znaczy miały być ale graliśmy w "MAFIE" gra jest świetna. I zasnęliśmy ok 4:00 za to o 8:00 była pobudka. Następny dzień zaczęliśmy od Muzeum Powstania Warszawskiego, Zamku Królewskiego, Złotych Tarasów, Pałac Kultury, Łazienki Królewskie. Potem mieliśmy obiadokolację i na końcu o 20:00 wsiedliśmy do busa i wyjechaliśmy z Wawy. W domu byłam o 2:00 w nocy. A rano do szkoły poszłam. Opłacało się bo było fajnie . A teraz zdjęcia z naszej stolicy :