poniedziałek, 6 czerwca 2011

Kociaki :(

Moja koleżanka Paulinka ma małe kociaki. Kotkę i kocura. Mają piękne kolory, ostatnio rude kotki są w modzie. Bardzo mi się spodobały ale mam nie pozwoliła mi na drugiego kota. :( A od razu go pokochałam , jest śliczny. Nie piszczy tyle co jego siostra. Hehe. Boże jak ja lubię kociaki. Są takie kochane. Miauczą ślicznie i można się z nimi pobawić gdy się jest jedynakiem. Bóg niestety podarował mi brata ( Grześka ) ale cóż. Wolę kota xd . Problem w tym że Paulina oddaje koty do schroniska a tam wiemy wszyscy ze będą źle traktowane. Więc szukaliśmy chętnych do wzięcia kociaków , na razie mamy Jasia który wybrał chłopczyka. Została teraz kotka, ale coś się wymyśli. Oto kociaki :
Kocur :D
                                                                                                             
                                            





bijatyka xd ( ten z czarnym : kotka )

Paulinka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz