czwartek, 23 czerwca 2011

Czekanie !

Wczoraj zaniosłam kopie świadectwa i kopie wyników z egzaminu gimnazjalnego do szkoły Przemysłowej do Bielska Białej na kierunek TTO ( technik technologi odzieży ) na profil : krawiec i projektant mody.Teraz tylko muszę czekać do 1 lipca do godziny 10:00 na ogłoszenie przyjęcia do szkoły.Jak się nie dostanę do tej to na dróg im miejscu miałam Gastronoma na ul.Wyspiańskiego też w B-B.Trzecia wybrana prze zemnie szkoła to Liceum w Buczkowicach.Niedaleko mnie , łatwy dojazd i wo gule 3 osoby wiem że idą tam do szkoły.Mam nadzieję i wierzę że dostanę się do szkoły pierwszego wyboru ale to się jeszcze okaże.Lubię projektować, szyć powoli zaczynam.Mam już uszytych parę projektów na manekiny, które leża u mnie na szafce.Co jakiś czas przebieram lalki,żeby nie były w jednym i tym samym.Piorę malutkie marynarki suszę i za paręnaście dni znowu ubieram na lalki.Obecnie mam 4 manekino-lalki.Ale mam zamiar dokupić jeszcze z 4 żebym mogła ubierać i zostawiać na dłużej.Zrobię zdjęcia różnym ubraniom manekino-lalek i dodam na bloga za jakiś czas.
Pozdrowienia dla czytających :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz