niedziela, 12 czerwca 2011

Poniedziałek :D

Jutro dostanę moje zdjęcia od Kamisimisi :* Chcę je już mieć ale doczekam do jura. Sesyjka odbyła się w poniedziałek chyba 3-4 tygodnie temu. Hehe. Ale wiecie kamisia lubi się nimi pobawić pozmieniać kolorystykę itd. Wo gule to ostatnio z klasy gadam tylko z Kamilą, nie wiem co oni do niej mają ale ja ją bardzo lubię. Chodziarz tylko czasami wkurza , ale nie mam do niej nic. Da się z nią pogadać, zrozumiałam ją a ona mnie. Pomagamy sobie nawzajem. I to nam bardzo pasuje. Cieszę się że istniejesz Kamcia." Pamiętaj osiągniesz wszystko jak będziesz chciała " - te twoje słowa czasami pomagają. Dziękuję ci za wszystko, za te dni spędzone z tobą i przegadane lekcje. Nawet za ostatnią historie i wos i nasze bazgroły po tablicy ^^ :* ;p
Pa ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz