niedziela, 8 maja 2011

sfera

Moje ubranie wczorajsze.
Oryginalne ! xd :*
pozdrowienia dla Kari, Maryś,
Pati, Oluś, Kami i Zośki !
kocham was :*** <33 :)

 


                       SFERA :****

Wczoraj były same nudy. Nie było co robić. Więc pojechałam z laseczkami do B-B. Pochodziłyśmy chwilę po sklepach a potem sie nudziłyśmy. :) Cóż poradzić, w życiu piękne są tylko chwile. 
Znowu zaczełam myśleć o mojej Paulinie, uciekła z domu 17 lutego i do tej pory szuka ją policja. Niestety na marne ich wysiłki bo jeszcze jej nie znaleźli i boje sie ze nie znajdą. Nie wiem po co to zrobiła, a mówiłam jej żeby poczekała do wakacji, przynajmiej miałaby skończone gimnazjum. Zdaałaby egzaminy a potem by sie coś zobaczyło. Ale ona postawiła na swoim. Musiała uciec, nie umiała dalej żyć w tych torturach. Z tego co mi opisywała, to też bym nie wytrzymała ani chwili dłużej. Paulina miała 17 lat chodziła do 3 klasy gimnazjum ponieważ siadła sobie. Mieszkała jakiś km albo 1.5 km odemnie. Miała 2 braci, jeden Kacper a drógi chybna Kornel, nie pamiętam bo nie widziałam go nigdy. Ona go widziała jak jeszcze była z mamą. Ale potem już żadko sie z nim widywała, gdyż był u swojej babci. Wzieła tylko jego a Pauliny i Kacpra już nie. Wylądowali w rodzinie zastępczej. Tam miała jeszcze siostrę też paulinę , brata Daniela, i jeszcze 2 rodzeństwa. Niestety nie podobało sie jej tam i często zwiewała do mamy ( swojej prawdziwej ). Niestety teraz Pauliny nie ma już równe 80 dni dzisiaj.
 
                


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz