sobota, 21 kwietnia 2012

Wczorajsze :)

Wczorajszy dzień najlepszy :) Heh o 9.00 próba w GOK-u potem wyjazd do B-B na "Sage". Siedziałam z Pauliną jak zwykle słuchałyśmy muzyki. Na miejscu rozpakowywaliśmy rzeczy. Potem przebraliśmy się i poszliśmy na sale oglądać występy innych. 9 grup grało przedstawienia w tym nasza grupa teatralna "Bez Cenzury". Nie dość że mam zgraną to jeszcze tak kochane osoby do niej należą jak : Weronika K, Angelika M, Karolina Ś, Paulina K, Paulina S, Weronika F, Ewelina, Ola, Justyna, Ala, Płotek i Róża.Wracając do konkursu to I msce zajeła gupa z B-B w przedstawieniu "Romeo i Julia" II msce przedstawienie o Tygrysie a III msce zajęła podstawówka i gimnazjum w Kalnej. Także tego roku nie udało się nam zdobyć żadnego miejsca. Graliśmy "Czerwonego Kapturka bez Kapturka". Na koniec wróciliśmy do busa, siedząc na siedzeniu usłyszałam wielki huk jakby śnieg spadł z dachu ale wczoraj go nie było. Odwróciłam się i zobaczyłam Wele gadającą że szyberdach się rozpadł. Heh.


Strasznie podoba mi się ta sukieneczka ;) !

2 komentarze:

  1. Takie sprostowanie ;p Pierwsze miejsce było "Tygrysa", potem ten "Pociąg ..." Grupy Wyjście ewakuacyjne i grupa z Kalnej 3 miejsce ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna to ty nie jesteś .

    OdpowiedzUsuń