czwartek, 19 kwietnia 2012

Strachy !

Ach ta szkoła zwłaszcza przeżyć z Arkadiuszem i Martą, nie da sie normalnie. Nagrałam fajny straszny filmik, jak zrzuce go na kompa to postaram sie go wgrać tutaj :) Także chwileczke musicie poczekać. Zajęcia praktyczne i wszywanie zamka krytego obustronnie krytego i jedno stronnie krytego. Nie ma nic truydniejszego jak kryty, ale wybrałam kierunek i jakoś myśle że uda mi sie go ukończyć. Na następnych praktykach będziemy już kroić spodenki i spudniczkę także sie ciesze wkońcu koniec z małymi próbkami. Dzisiaj występowałam na Sadze w Bielsku Białej która odbyła się w BCK-u. Nie wygraliśmy nic ale nie mam jakoś temu zazłe, cóż był wysoki poziom. I miejsce zajoł zespół w którym śpiewał Artur D. II miejsce gdzie występowała Dominika z Martą, zato III-go miejsca jakoś nie mogę sobie przypomnieć.
Podobało mi sie bardzo a teraz kończe pa pa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz