wtorek, 3 kwietnia 2012

Ogród !

Pisałam wiersz dla kumpeli która mnie o to poprosiła. Jakoś lubie pisać wierszyki. Oglądałam też na vivie "viva music quiz" występowała moja ulubiona wykonawczyni HONEY !


ocalić ogrody :

Pusto i bezludnie tak.
Cisza ogarnia nas.
Jest smutno, szaro byle jak.
No właśnie jest dziś tak.
Zal niewyśledzony,
Nagle odczuty, ostry i bez dna
Za pięknym zapachem kwiatów idź.
Cisza,spokój, szarych pniaków
Stoją rzędy konarów.
Drzewa rozprzestrzeniają swoje gałęzie.
Sięgają do niebios bram,
Pnie stoją jak nagrobków cmentarz.
Ogród jest jak barwne motyle,
gdy raz zauroczy Cie swym oddechem
Poczujesz jak łatwo być dobrym człowiekiem.
Mój ogród jest piękny,
zrobiłam go sama,
kupiłam kwiatki i płotek zrobiłam.
Nieważne jak ważne że sie chciało
że sie o ogrodzie tym nie zapomniało
Zadbany stoi tak już paredziesiąt lat.
Więc widzisz jak piękny jest ten świat.








Jejku jak ja za tobą tęsknie kara <3 ;*
Sanatorium łączy ludzi :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz