niedziela, 29 stycznia 2012

Tunika !

Byłam ostatnio w Sferze i weszłam do sklepu rozejżeć sie za modnymi sezonami tunik. Ujrzałam różowo-czarną i od razu mi się spodobała, więc wziełam do przymieżalni S i M ;) M-ka była lepsza bo troszkę luźniejsza. Niedługo bo 16-tego lutego zaraz po feriach zimowych (dla Śląska) jest u nas w szkole dyskoteka karnawałowa, biorę ze sobą Gohę, myślę że będziemy sie bawić świetnie ;) Może wkońcu spotkam jakieś fajne osoby, chłopakó mamy w szkole mało ale cóż, niektórzy są fajni i mili. Szłam ostatnio z zupą do klasy i wołali smacznego albo czy nie pomóc mi z torbą czy książkami. Szkoła ogółem mi sie podboa jest super ;) Profil, który wybrałam też jest fajny, tylko ze narazie mało szyjemy, a lepiej jakbym umiałą już coś uszyć. Narazie w domku sobie ćwiczę robótki ręczne więc coś mi tam wychodzi. Uszyłam sobie spudniczkę czarno-granatową. Myślę że jak dodam notkę na bloga to skomentujecie ;) Narazie jestem zajęta pakowaniem sie na jutrzejszą wycieczkę szkolną na Hale Boraczą, mam nadzieje że będę sie bawić świetnie i ze nie zapomne tego dnia :)  Pozdrawiam ! I zapraszam do czytania bloga ;* <3 !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz