środa, 11 stycznia 2012

Konkurs

W BSP Pani Łogusz ogłosiła nam 2 konkursy. Jeden na bielielizne, trzeba zrobić 4 projekty dwa na bielizne nocną i dwa na koszule nocną. Więc zaczełam myśleć i pomysłów mam sporo, gorzej z narysowaniem sylwetki. Wiecie szkołe dopiero zaczynam nie umiem aż tak rysować, żeby było profesjonalne. Więc nici z tego. Chociarz pomysłów mam sporo gorzej ze sylwetką. Oto kilka pomysłów na których oparła bym swój projekt :












I drógi konkurs na dopasowany strój dla naszego typu urody. Ja mam Zimowy, gdyż moej włosy są bardzo ciemne a skóra opala sie szybko na oliwkowy kolor. Dlatego strój ma być w odpowiednich kolorach które do mnie pasują np. czarny, biały, ciemny jeans, ciemny różowy, brąż ciemny, i wiele ciemnych kolorów powinien zajomować ten oto projekt. Opierać mamy sie na swoim stylu ubierania, projekt ma być w postaci rysunku żurnalowego. Dlatego musze zabrać sie do roboty. Ciekawych pomysłów mam dość sporo. Teraz dodam zdj. stylu który wpadł mi w oko. :) 







Więc ja już kończę, ponieważ sprubuje zrobić jakieś ciekawe zdjęcia. Mam kilka pomysłów.Jutro dodam efekt dzisiejszej pracy jeżeli mi sie uda. Więc pa żegnam ;* Który strój sie wam najbardziej podoba ??? Pisać w komentarzach !!!! Czekam i zachęcam do czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz