piątek, 2 września 2011

Dożynki !

W dniu 28.08,.2011r byłam na dożynkach w Rudzicy z KGW. Było bardzo fajnie degustacja i reprezentacja różnych ciekawych potraw. Zainteresował mnie najbardziej chłodnik gdyż był koloru różowego z koperkiem, bardzo mi smakował jak również grzybki w polewie czekoladowej. Były smaczne i to bardzo ciast w kształt grzyba zrobione to juz wogule superowe ;)) Trzeba mieć na to pomysły ! Rano jechałam o 10.00 z Mesznej a puźniej około 11.15 byliśmy na miejscu rozpakowanie i wogule poukładanie tego na stół trochę zajęło. Był tam basen do którego strażacy wlewali wodę wężem v75 pomagałąm go zwijać bo nie był potrzebny a potem rozwijałam jeszcze raz.Huśtałam się na huśtawce z Klaudią. Stoiska a inaczej ująć stoliki lśniały od jedzenia i potraw gorących i zimnych. Oto kilka zdjęć :








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz