sobota, 24 września 2011

Bielska Szkoła Przemysłowa !

Od 1 września 2011r chodzę do Bielskiej Szkoły Przemysłowej, któa znajduje się niedaleko Dworca PKS strasznie mi sie podoba w nowej szkole. Wybrałam Technikum gdyż po nim mam odrazu zawód. Poszłam na profil :technologie odzieży i dostałam się do klasy 1AT. Ucieszyłam się bardzo. W klasie jest nas 28 osóbek. Na początku roku przepisała się Asia do Gastronoma bodajże bo nie podobało się jej. Ale zobaczycie będzie tego jeszcze żałować. Klasa powoli się dogaduje, zawiera znajomości, jest miła podoba mi się ogulnie. Zajęcia praktyczne mam w piątki gdzie uczę sie wyszywać szyć dziergać i inne podobe żeczy. Zapraz po nich mam pracownie materjałoznawstwa gdzie uczę sie jakie są rodzaje wełny, bawełny i innych materjałów, nitek. Na pracowni modelkowania ucze się rysować sylwetkii kobiet mężczyzny i będę na nich projektować ubranie które następnie zacznę szyć.Technika informacyjna pomaga nam opanować programy komputerowe na których będziemy pisać czy projektować. Pani wychowawczyni nazywa się Iwona Ł. jest bardzo miła.
Zdjęcia dodam jak ściągnę na komputer.










4 komentarze:

  1. Noo zajebiste , dobrze powiedziane , wkońcu najlepsza szkola jaka istnieje ;D no i najwazniejsze w szkole to atmosfera , najbardziej zajebista klasa jaką miałam bo wszyscy sa życzliwi i z kazdym sie dogaduje ;D nauczyciele ? Najlepsi , oczywiscie pani Iwona Ł. i pani Marcinów ;D ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Cię kochaniutka ;* najlepsza szkoła !

    OdpowiedzUsuń
  3. Słitaśnie ... Ale byków tu narobionych :p

    OdpowiedzUsuń