czwartek, 14 lipca 2011

Wakacje !!!

Nie ma to jak wakacje z Dziećmi xd :* Całe popołudnia spędzam z małymi i się nie nudzę. Słuchanie i śpiewanie piosenek jest dla mnie frajdą, ale tylko wtedy kiedy Dawid nie słyszy, bo nie lubię śpiewać przy chłopakach. !
Praca nie jest aż taka trudna jak mi się wydawało, przynajmniej moja jest super. Mam zabawne, młode i miłe towarzystwo. Więc nie musze się martwić o nic. Ostatnio byłam z mamą na zakupach i kupiłam śliczną kamizelkę jeansową w tera nova, spodenki również w tera nova. W new yorker kupiłam bluzeczkę z misiami i serduszkiem. ;) Widziałam twarz mamy jak przymierzałam tonę rzeczy a ona już zmęczona, ale cóż chciała jechać nie moja wina że lubię się wygłupiać.;) Pozdrowienia dla : Olusi, Edytki, Kamili, Kamisimisi, Dagienki, Natalii, Magdy, Piotrka, Dawida, Dawida, Tomka, Lucyny, Dominiki, Klaudusi, Marcina, Robotnika, Marceli, Kingusi, Marleny, Kiciaka :> ;****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz