poniedziałek, 4 lipca 2011

Ubrania :)

Ostatnio przeglądałam stronki w internecie i znalazłam kilka fajnych ciuchów, spodobały mi się i nie są aż tak drogie.Trzeba uzbierać kasę i sobie je kupić. Modne rzeczy- patrze na to ale aż tak się tym nie przejmuję. Kupiłam dzisiaj leginsy z guzikami na końcach nogawek. Leginsy mi się przydadzą do jakiejś tuniki czy sweterka czy coś w tym stylu. Oprócz oglądania stron w necie byłam zawieść papiery do Technikum. Dostałam się do szkoły pierwszego wyboru tzn. jeszcze nie ze się dostałam ale jestem jestem kandydatem do Szkoły Przemysłowej. Dopiero 6 lipca ogłoszą osoby przyjęte. Mam nadzieję ze się dostanę bo szkoła jest fajna, a w klasie jak czytałam na tablicy jest 30 osób, w tym tylko jeden chłopak. Mam nadzieję że się to zmieni xd i chłopaków będzie więcej, na technik procesów graficznych i technik grafiki komputerowej znowu jest dużo chłopaków mniej dziewczyn. Ja idę na technik technologi odzieży, kreowanie ubiorów a ogólnie to Krawiec. Od małego lubię rysować ubrania, szyć ubranka dla lalek i bawić się nićmi . Wszystko co związane z szyciem jest dla mnie przeznaczone chyba. Teraz zdjęcia :










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz