czwartek, 24 stycznia 2013

post na życzenie !

Witam kolejna notka na moim blogu będzie dla Alutki.
Osoby która jest jedną z najlepszych przyjaciółek <3
Znamy się co prawda już od pierwszego Dnia szkoły w I kl także będzie już ładne kilkanaście miesięcy !
A wiesz co mi się fajnie wspomina ?
Początek roku w kl I hahaha
Jak weszłaś do klasy spóźniona i rozglądając się po klasie powiedziałaś że to ta  i że przepraszasz. A Pani spytała po czym poznałaś. Twój tekst : PO NIEJ (wskazując na mnie)
tego po prostu nie da się zapomnieć <3
Nawet w tych najgorszych chwilach możesz przyjść powiedzieć mi tylko o czym chcesz. Chętnie Cię wysłucham, bo lubię słuchać innych i im pomagać. Jesteś dla mnie jak siostra świetnie mi się z tobą dogaduję. Wiem że Czasami Cie wkurzam ale naprawdę przepraszam za to najmocniej ale jestem jaka jestem. Te nasze liściki na lekcjach szczególnie na dzisiejszym Angielskim w ogóle to jesteś zajebista <3
Z tobą potrafię się dogadać, pośmiać i wyżalić. Jesteś jedyną taką osobą. Najmilszą jaką znam ! Hihi ;*
W ogóle to Kocham Cie !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz