niedziela, 14 sierpnia 2011

Kamila Krzempek :)

Polecam oglądanie filmików KAMILI KRZEMPEK na youtube :) Podobają mi się bardzo :D
Kamila wogule jest zajefajna ^^ nie poznałam jescze tak miłej osoby, przynajmiej znam ją jako miłą osóbkę. Wiem że morze i nie jesteśym przyjaciółkami ale kolegujemy się. Haha. Piosenki morze i nie wyszły jej najelepiej ale według mnie ma dziewczyna talent. Ładny głos i wogule. A propo nagrań to ja miałam nagrać kawałek jakiejś piosenki we wakacje ale nei znalazłąm jeszcze żadnego studia w Bielsku Białej.Więc nic nie nagrywam :(

12 komentarzy:

  1. Od kiedy ty ją tak baardzo lubisz? ;O

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.pkt.pl/s/bielsko-biala/90216/av.html;jsessionid=B68220DE75045733D849FBD07B7ECEF1

    http://www.sfr.com.pl/uslugi.html

    Szukałam 2 min. wujek gogle Ci pomoże:D nie bój się go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję a Kamilę bardzo lubię ;) nie mam do niej nic wierz mi Kamisia zmieniłam się i to bardzo teraz krzdego lubię i cenie w nim wady i zalety :* dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. oj dziewczyny,,,lubicie ,bo robi sie sławna? co? wstydzcie się :( Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamila,gratulauje występu w Świętochłowicach!!! bomba:):):)mega koncert,Świetny masz zespół ,szkoda że tylko pół godz graliście:(.Mam nadzieje że jeszcze zaspiewasz na Ślasku?:)Śląsk Cie juz kocha:):):)PAWEŁ

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie śpiewasz....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna laseczka z Ciebie,głosik masz ładny:)cóż więcej chcieć od życia? ile masz lat?Paula

    OdpowiedzUsuń
  8. Po co to piszecie na moim blogu w komach ???
    Wiem Kamila ma śliczny głos .... ;d
    piszcie w jej komach chyba ze kama sama napisała te komy ;pp

    OdpowiedzUsuń
  9. Aahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaahahhahahahahahahhhahahahahahahaahhahahahahaahahahaahhahahaahahahhahahahahhahahahahaha kocham ten jej fałsz - i w głosie i w charakterze

    OdpowiedzUsuń
  10. Yy Ty sie z NIą kolegujesz a ona po tobie jedzie... wtf ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zanam laske ze szkoły i nie jest musze przyznać najmilszą osobą :/
    Nie wiem czy w ok. 2 lata można przejść z takiego totalnego dna ( mowa tu m. in. o jej starych nagraniach z konta na yt kamatrampek11 , których po prostu nie da sie słuchać )do piosenki ,, Pasujesz,, . Nie ma w niej może zbyt wielu nieczystości(choć podejrzewam że to sprawka tzw, podrasowania dzwięku przez odpowiednie osoby związane z branżą muzyczną ) :P Co do samego tekstu piosenki : jest on niesamowicie prosty , nie wnosi nic nowego . Podobnie jest też z teledyskiem , który widać nakręcony został po najmniejszej linii oporu ,czyli po prostu jest tam pokazana sama kamila w swoim własnym pokoju .
    Podsumowując - jak widac na tym przykładzie za pieniądze można zrobić wszystko . Choc jest w Polsce bardzo dużo dziewczyn śpiewających o niebo lepiej niż Kamila , niestety często nie są one zauważane , nie maja one możliwości ,,wkupienia,, sie do świata muzyki i showbiznesu.
    Przy okazji chciałabym dodać jak bardzo żałosne sa osoby które teraz , gdy kamila stała sie ,, sławna,, nagle zaczęły wypisywać jak to nie są z kamilą zżyte oraz jak to nie podziwiają jej twórczość , muzykę (chociaż nie do końca jestem pewna czy tak można nazwac jedną jedyną piosenkę którą wydała Kamila) :] Troszkę sie rozpisałam nie wiem czy komuś bedzie sie chciało to nawet czytać jeśli tak to możecie zostawić koment czy sie zgadzacie z moim zdaniem czy jednak twierdzicie coś zupełnie przeciwnego :) Pozdrawiam M.


    OdpowiedzUsuń
  12. + do Gosi proszę cię PISZ ,,MOŻE,, . Taki drobny błąd , a naprawde dużo lepiej sie to czyta :P

    OdpowiedzUsuń